محصولات بادی اینتکس، تخت خواب بادی تشک بادی چادر مسافرتی جکوزی بادی

تعرفه تبلیغات در سایت

این وسیله و به شکل چمدان، در واقع یک میز ناهار خوری تاشو مسافرتی است. با دست ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی دارد. تمامی پایه های آن از بالا تا و در زیر آن جمع می شوند، سپس صفحه رویه میز از وسط تا شده و در کل این مجموعه به شکل یک چمدان زیبا در خواهد آمد. بصورت چهار نفره می توانید از میز تاشو ناهار خوری استفاده کنید و ارتفاع مناسبی برای قرار دادن صندلی دور آن در طراحی بکار رفته است. ابعاد آن 90 در 80 سانتی متر بوده که در حالت تا شده نصف طول خود می شود. بنابراین میز ناهار خوری در صندوق عقب ماشین شما به خوبی جای می گیرد.

 

میز ناهار خوری چوبی مسافرتی

نویسنده : intexsite بازدید : 302 تاريخ : چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 15:55

بسیاری از محصولات بادی پمپ باد ندارند و یا از نوع دستی است. پمپ برقی اینتکس، یکی از مدل های پمپ باد است که بدون نیاز به نیروی بدنی و با انرژی برق کار می کند. بدنه آن از پلاستیک تیره و مرغوب ساخته شده و سه نازل برای سه مدل دریچه بادی رایج روی آن نصب شده است. برای بالا بردن عمر پمپ برقی سعی کنید هر 5 دقیقه یکبار آن را خاموش کنید. دارای ضمانت است ولی اگر دچار شکستی و یا در تماس با آب بوده باشد این ضمانت به آن تعلق می گیرد.

پمپ برقی اینتکس

 

نویسنده : intexsite بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 12:17

شرکت بست وی اقدام به طراحی و ساخت یک طرح جدید از تخت خواب بادی یکنفره کرده است. رنگ آن طوسی و روکشی مخملی و زیبا دارد که درخشندگی خاصی به آن بخشیده است. دارای یک جیب کناری برای قرار دادن وسایل شخصی و کوچک شما نظیم لب تاب، موبایل کتاب و بسیاری موارد دیگر می باشد. ساختار داخلی از نوع طبی و مشبک یا چهارخانه مانند برای راحتی بیش تر شما در نظر گفته شده که باد در سرتاسر آن بطور یکنواخت پخش می شود.

 

تخت خواب بادی یکنفره Bestway

نویسنده : intexsite بازدید : 298 تاريخ : شنبه 8 دی 1397 ساعت: 12:52

برای تدارک یک تفریح و سرگرمی برای فرزند شما، جامپینگ شیشه ای بادی بسیار کامل و جامع است هم ورزش می باشد و هم تفریح. تعدادی توپ نیز در رینگ اولی و بالایی  وجود دارد که ظاهر محصول را بسیار زیبا کرده است. قطر آن 182 سانتی متر و ارتفاعی 86 سانتی متری دارد. تحمل وزن آن 54 کیلوگرم می باشد. جنس از پی وی سی و دارای برچسب تعمیراتی برای خود می باشد که در مواقع ضروری می توان از آن ها استفاده کرد.

 

جامپینگ شیشه ای بادی

نویسنده : intexsite بازدید : 320 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:27

شناور بادی دو نفره روی آب بهترین شناور برای شما و همسرتان می باشد. دارای دو صندلی پشتی دار بوده و در طرفین آن دسته قرار گرفته شده است. بسیار سبک وزن و از پلاستیک فشرده ساخته شده است. یک یخچال نیز برای شما در وسط قرار گرفته است. برای باد کردن آن می توانید از پمپ های باد شرکت اینتکس استفاده کنید. طول آن 259 و عرض آن 135 سانت است. دارای وزن بسته بندی 5 کیلوگرم بوده و یک برچسب برای تعمیر آن به شما داده می شود.

 

شناور بادی 2 نفره روی آب

نویسنده : intexsite بازدید : 325 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:27

این تور زیبا را می توانید همیشه در استخر خود داشته باشید و با آن بصورت گروهی بازی کنید. بدنه باد شونده تور و توپ والیبال بادی روی آب پی وی سی است. در زیر پایه ها واشر وجود داشته که می توانید محل قرار گرفتن تور را به دلخواه تنظیم کنید. دریچه بادی  از نوع پستونکی است و این دریچه های بادی را باید با پمپ استاندارد باد کنید. پمپ های استاندارد را از نمایندگی اینتکس تهیه فرمایید.

 

تور و توپ والیبال بادی روی آب

نویسنده : intexsite بازدید : 391 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:28

این تشک بادی طبی طرحدار زیبا از نوع تشک های طبی است . یک طرح زیبا با زمینه آبی بر سطح آن چاپ شده است. برای افرادی که مبتلا به کمردرد هستند بسیار تخت خوب و استانداردی است. مخصوص استفاده یک نفر است. ساختار آن در تمامی نقاط از نوع کامفورت است. ابعاد آن 191 در 99 سانتی متر است. ارتفاع آن ازسطح 22 سانتی متر است. تحمل ون این مبل 140 کیلوگرم است. از جیر ضد تعریق برای رویه آن استفاده شده است. پمپ باد ندارد بنابراین باید یک پمپ باد از نمایندگی اینتکس برای آن تهیه کنید. کیف حمل ندارد. اما برچسب تعمیرات دارد.

 

تشک بادی طبی طرحدار عرض 99

نویسنده : intexsite بازدید : 323 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:28

یک مبل بادی براق و زیبا است. می توان تا 270 کیلو وزن را تحمل کند. جنس دور کاناپه تختخوابشو بادی 5 کاره از پی وی سی  و بقیه قسمت ها نیز از پی وی سی است. سطحی براق و مشکی دارد که این باعث جلوه زیبا و شیک آن شده است. پمپ باد دارد این پمپ باد با برق کار می کند. کیف حمل، برچسب تعمیرات، خدمات پس از فروش و ضمانت 18 ماهه پمپ باد نیز دارد.

 

کاناپه تختخوابشو بادی 5 کاره با پمپ برقی

نویسنده : intexsite بازدید : 317 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:28

این استخر زیبا طراحی بسیار منحصر به فردی دارد. جنس استخر پیش ساخته فایبر گلاس کامل از فایبرگلاس است بنابراین براحتی نمی پوسد و سوراخ نمی شود. قطر آن درحدود 5 متر است. سطح داخلی استخر با طرح آبی و موزاییکی کار شده است که به داخل آن ظاهری جذاب و دوست داشتنی می دهد.  دارای یک پمپ باد بوده و یک نردبان حرفه ای نیز برای این محصول  در نظرگرفته شده است. در واقع فایبرگلاس ها تخته های بسیار مقاومی هستند که از قسمت داخلی آن ها میله های فلزی عبور کرده اند.

 

استخر پیش ساخته فایبر گلاس 478 سانتی کامل

نویسنده : intexsite بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:29

یک میز مسافرتی بسیار زیبا. شما می توانید از این دایره نئوپانی زیبا حتی در منزل خود نیز استفاده کنید. قطر دایره میز تاشو کمپینگ دایره 70 سانتی متر و ارتفاعی در حدود 75 سانتی متر دارا می باشد. پایه های آن از فلز است. این محصول را می توانید تا کرده و به همراه خود در سفر ببرید. قابل استفاده برای چهار نفر به طور همزمان است.

 

میز تاشو کمپینگ دایره

نویسنده : intexsite بازدید : 295 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:30

فیلتر تصفیه آب استخر H دارای پمپ کارتریجی است که می تواند مواد و ذرت معلق در آب را از آب جدا کرده و آن را تصفیه کند. با این حال قدرت تصفیه کنندگی فیلترهای شنی را ندارد اما می تواند برای استخرهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این فیلتر یک ورقه است که بصورت زیگزک تا زده شده و این کاغذ درون یک استوانه فلزی قرار گرفته شده است. در صورت در دسترس نبودن فروشگاه خرید این فیلتر ها می توانید آن را از پمپ تصفیه بیرون آورده و با شلنگ آب و فشار آب آن، فیلتر کاغذی را تمیز کنید با این حال این روش یک روش دائمی نمی باشد و شما باید یک یا دوماه یکبار این فیلتر را تعویض کنید.

 

فیلتر تصفیه آب استخر H

نویسنده : intexsite بازدید : 303 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:31

تشک مواج کره ای از سری تشک های طبی است که برای بیماران استراحت در منزل استفاده می شود. از این تشک می توان برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر برای بیمار تا چندین ماه شود. با این حال اگر مدت زمان استراحت بیمار بیش تر از یک سال باشد باید ازتشک مواج سلولی استفاده شود. سلول های این تشک بصورت لوزی هستند و به اصطلاح به آن ها تشک سلولی تخم مرغی می گویند.  

 

تشک مواج کره ای بدون پمپ

نویسنده : intexsite بازدید : 391 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:32

این مدل چادر از سری مدل های اتوماتیک می باشد. منظور از اتوماتیک بودن چادر مسافرتی اتومات دوپوش، طریقه باز و بسته شدن ستون ها می باشد چراکه وقت زیادی برای بر پایی چادر و ستون های آن بر روی زمین نیاز نخواهید داشت. برای آن یک رویه نیز طراحی شده است. این رویه در مواقع بارانی بسیار مفید می باشد و هم چنین یک لایه ی اضافی برای سرمای بیرون در چادر فراهم کرده است. ابعاد این چادر 210 در 210 سانتی متر بوده و به شکل یک مربع است. ارتفاع آن نیز در حدود یک و نیم متر است. تعداد 6 نفر بصورت نشسته می توانند در آن قرار گیرند. در بسته بندی این چادر 14 میخ نگه دارنده قار دارد که می توان با آن ها چادر را بر روی زمین ثابت کرد.

 

چادر مسافرتی اتومات دوپوش

نویسنده : intexsite بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:33

قایق بادی چهار نفره اینتکس بسیار ارزان و یک قایق خانوادگی و دوستانه می باشد. در انتخاب بدنه آن از مواد اولیه بسیار عالی استفاده شده است. ویژگی این قایق، قابلیت پارو زدن دو نفر همزمان در آن است چراکه چهار قسمت جای پارو دارد. دور تا دور این قایق یک طناب برای جای دست افراد داخل آب قرار گرفته است. در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات نیز دیده می شود که می توان آن را در مواقع ضروری استفاده کرد.

 

قایق بادی چهار نفره

 

 

نویسنده : intexsite بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:34

صندلی بادی پشتی دار، یک مبل بسیار زیبا با طراحی جالب و منحصر به فرد. این مبل تک نفره دارای یک پشتی می باشد و ظاهر آن به گونه ای است که از سه تکه بدنه پایینی و یک تکه پشتی جداگانه ساخته شده است. در اصل ارتفاع از دو لایه محافظ باد شونده ساخته شده که باعث ارتفاع دادن به صندلی و مقاومت آن در برابر فشار وارده از طرف وزن بدن فرد می باشد. جنس این محصول از پی وی سی است و دارای یک برچسب تعمیرات برای وقت هایی که به بدنه آن آسیب رسیده است می باشد.

 

صندلی بادی پشتی دار سفید

نویسنده : intexsite بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:35

سبد قرص کلر بزرگ اینتکس، وسیله ای بسیار ضروری برای استخرها می باشد چرا که تمیز نگه داشتن آب استخر و دور کردن آلودگی ها صد در صد ممکن نیست به همین علت استفاده از مواد ضدعفونی کننده آب در استخر امری ضروری و مهم برای حفظ سلامت افراد داخل آب است. یک از مواد ضدعفونی کننده ای که بسیار پرکابرد نیز می باشد، کلر است. کلر بصورت تجاری در فرم قرص نیز در بازار عرضه می شود. برای پخش بهتر این قرص ها شما می توانید از این محصول  استفاده کنید. این محصول یک سبد بزرگ می باشد و مناسب برای استخرهای با حجم آب زیاد می باشد.قیمت آن بسیار مناسب بوده و محصول شرکت بزرگ اینتکس می باشد.

 

سبد قرص کلر بزرگ اینتکس

نویسنده : intexsite بازدید : 451 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:37
برچسب‌ها : سبد قرص کلر, ,

اگر به یک پمپ بادی پدالی نیاز دارید که بتوانید بدون خم شدن و با استفاده از پای خود از آن استفاده کنید، این پمپ باد بهترین پیشنهاد برای شماست. کناره های پمپ باد پدالی اینتکس از برزنت و سطح رویی و زیرین آن از پلاستیک می باشد. این پمپ یک پمپ دو طرفه می باشد توانایی هر دو عمل باد کردن و خالی کردن باد را دارا می باشد.این پمپ از طرف شرکت اینتکس 18 ماه ضمانت دارد.

 

پمپ باد پدالی اینتکس

نویسنده : intexsite بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:39

این مدل قایق کایاک در سایز بزرگ است. این قایق یک محصول درجه یک و منحصر به فرد است. ابعاد قایق بادی کایاک 2 نفره 385 در 93 می باشد. این محصول بادی تحمل وزن تا 170 کیلوگرم را داشته و جنس آن از پی وی سی الیافدار است. لوازم همراه با این قایق شامل ساک حمل و نقل، کیف لوازم، دو عدد صندلی، پمپ باد و پاروی آلومینیومی است. این قایق زیبا را می توانید از نمایندگی اینتکس تهیه کنید.

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی

نویسنده : intexsite بازدید : 293 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:40

تخت بادی 1 تفره طبی با تم طوسی زیبا محصول شرکت اینتکس می باشد. قابل استفاده برای یک نفر بوده و از مواد اولیه ی مرغوب پی وی سی تولید شده است. دور تا دور این تخت از روکش جیر پوشانده شده است. هم چنین در لبه های سطح رویی این  یک لبه کوچک وجود دارد که مانع از سقوط فرد در هنگام خواب خواهد شد. ابعاد این محصول 191 در 99 و با ارتفاع 33 سانتی متر است. این محصول بادی تحمل وزن تا 135 کیلوگرم را داشته و خود نیز وزنی معادل 6 کیلوگرم دارد.

 

تخت بادی 1 نفره طبی کوتاه

نویسنده : intexsite بازدید : 290 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:41

مبل بادی حیوانات یک مبل بادی زیبا با طراحی کودکانه مناسب برای سنین پایین. طرح حیوانات این مبل خرس، قورباغه و اسب آبی است. مبل بادی کودک دارای دریچه های بادی پستونکی کوچک دارد. این مبل قابلیت شستشو بطور کامل را دارد. هم چنین به حدی سبک است که خود کودک نیز می تواند آن را جابه جا کند. ابعاد این محصول 65 در 61 و با ارتفاع 72 سانتی متر است و تحمل وزن تا 60 گرم را دارد. جنس آن بطور کامل از PVC بوده و کاملا بهداشتی و مورد تایید برای سلامت کودک است.

مبل بادی حیوانات

نویسنده : intexsite بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:41